5 000 000 EURO

Tyle do tej pory zarobiliśmy dla naszych klientów.

Nasza Przygoda z Amazon zaczęła się w 2015 roku.
Widząc nieodwracalne trendy wzrostowe w e-commerce, na początku nieśmiało potem coraz odważniej, zaczęliśmy pomagać naszym klientom B2B w zwiększaniu obrotów dzięki sprzedaży internetowej.

Po kilku latach, zebraliśmy niezbędne doświadczenie, kapitał oraz wiedzę o rynku aby rozszerzyć naszą działalność. Tak powstał SELLECTRON.

DLA NASZYCH KLIENTÓW ZAROBILIŚMY JUŻ <span>5 mln €</span>

DLA NASZYCH KLIENTÓW ZAROBILIŚMY JUŻ 5 mln €

W 100% przypadków którymi się zajęliśmy, konta którymi się opiekowaliśmy zaliczyły wzrosty sprzedaży.
Nasze umiejętności są ważne, ale prawda jest taka, że wchodząc w e-commerce zwłaszcza na Amazon, przy dobrej obsłudze tendencja jest tylko wzrostowa.
Naszą rolą jest aby ten wzrost był jak najwyższy. A co ważniejsze to aby odbywał się w sposób zrównoważony.
Co przez to rozumiemy?
Wzrost zrównoważony to taki, który:

  • odbywa się w sposób stopniowy,
  • jest w miarę możliwości przewidywalny (tak aby klient jest w stanie na czas dostarczyć sprzedawane produkty),
  • nie generuje nadmiernej ilości problemów i negatywnych komentarzy ze strony klientów (co bardzo szybko może prowadzić do blokady konta i spadku sprzedaży),

KIM JESTEŚMY ?

Prezes Zarządu

Radek

Członek Zarządu

Kuba

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Może Ty?

Wyślij aplikacje, przez stronę kontakt

LICZY się EFEKT

Naszym celem jest zwiększenie rentowności twojego biznesu.
Ustalamy sobie KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) gdzie standardowo są to: zwiększenie obrotów a co ważniejsze zwiększenie przychodów o „x” procent z prowadzonego biznesu.
Określamy okres próbny (zazwyczaj jeden miesiąc), jeśli w trakcie niego nie osiągamy ustalonych KPI – zwracamy pieniądze i kończymy współpracę.
Prosto. Klarownie. Przejrzyście.

LICZY się EFEKT

Zaufali nam